EN
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
صفحه اصلیاعلانات
نخستین دوره مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
نخستین دوره مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
نخستین دوره مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
alt

نخستین دوره مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود

تاریخ رویداد: شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه خاتم، مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی دانشگاه خاتم اولین دوره مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی را برگزار می‌کند. مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با هدف تبلیغ، تبیین و ارتقای شناخت برند، محصول یا خدمات یک شرکت انجام می‌شود. این فعالیت‌ها می‌توانند شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، چاپی، تبلیغات آنلاین و سایر روش‌های تبلیغاتی باشند.

 

در این فعالیت، باید با توجه به هدف تبلیغاتی، پیام مورد نظر و هدف مشخص شده و روش تبلیغاتی مناسب انتخاب شود. همچنین، انتخاب مناسب‌ترین رسانه برای ارائه پیام، برنامه‌ریزی، زمان‌بندی مناسب، تهیه محتوای تبلیغاتی جذب کننده و تعیین بودجه نیز از دیگر مواردی هستند که در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی باید به آن‌ها توجه شود. به طور کلی هدف از مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی، جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش و سود شرکت است.

 

اهداف:

  • مدیریت محتوای تبلیغاتی
  • برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی
  • آشنایی با ویژگی‌ها و کاربرد انواع رسانه‌های تبلیغاتی
  • آشنایی با روش‌های بودجه‌بندی و ارزیابی کمپین‌های تبلیغاتی

 

ثبت‌نام از طریق سایت دانشگاه خاتم صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام دوره می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

 

راه‌های ارتباطی:

 

تلفن:                      021-89174921-3       

اینستاگرام:            khatamuniversity.training    

پست الكترونيك:    training@khatam.ac.ir

اشتراک گذاری با :