EN
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۲
صفحه اصلیاخبار
نشست «من و پرسندو در جاده پر پیچ و خم پرسش» برگزار می‌شود
نشست «من و پرسندو در جاده پر پیچ و خم پرسش» برگزار می‌شود
نشست «من و پرسندو در جاده پر پیچ و خم پرسش» برگزار می‌شود
alt
اشتراک گذاری با :

با حضور نویسنده داستان های «پرسندو»؛

نشست «من و پرسندو در جاده پر پیچ و خم پرسش» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست گفتگو و پرسشگری با موضوع معرفی مجموعه داستان‌های «پرسندو» و آموزش فلسفه به کودکان در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و سایت دانشگاه خاتم، نشست گفتگو و پرسشگری با موضوع معرفی مجموعه داستان‌های «پرسندو» و آموزش فلسفه به کودکان، با حضور نویسنده داستان‌های «پرسندو» در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

 

مجموعه داستان‌های «پرسندو» نوشته دکتر یحیی قائدی، دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی و متخصص در حوزه فلسفه برای کودکان است. این اثر برای تقویت قوه پرسشگری و تفکر کودکان نوشته شده است. «پرسندو» یک شخصیت بامزه و پرسشگر است که بیشتر پرسش‌های بنیادین می‌پرسد. پرسش‌هایی درباره هویت خود، زندگی، چرایی وجود هستی و .... این مجموعه قوه تفکر و پرسشگری کودک را تقویت می‌کند و به او کمک می‌کند در آینده تفکری انتقادی و سازنده داشته باشد.

 

جلسه گفتگو و پرسشگری با موضوع معرفی مجموعه داستان‌های پرسندو و آموزش فلسفه به کودکان با سخنرانی دکتر یحیی قائدی؛ دانشیار گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی، نویسنده و خالق مجموعه داستان‌های کودکانه «پرسندو» که ریاست انجمن آموزش فلسفه به کودکان (فبک) را نیز عهده دار است، برگزار می‌شود.

 

همچنین در این نشست، دکتر آناهیتا خدابخشی کولایی؛ دانشیار گروه روان‌شناسی و علوم تربیتی با موضوع گفتگوی پرسشگرانه، سخنرانی خواهد کرد.

 

نشست تخصصی «من و پرسندو در جاده پر پیچ و خم پرسش» روز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 از ساعت 9 الی 12 در محل دانشگاه خاتم، سالن امام رضا (ع) برگزار می‌شود و حضور در آن برای تمامی دوستداران به پرسشگری آگاهانه آزاد است.

برچسب‌ها:
دکتر آناهیتا خدابخشی
رشته فلسفه
نشست تخصصی
یحیی قائدی